niedziela, 22 listopada 2015

Sprawy

Hej Koty! Mam do Was kilka spraw. 
Po pierwsze, wygląda na to, że "Klub" dobiega końca. Na początku sama nie wiedziałam, jak dużo rozdziałów będzie miało to opowiadanie, teraz wydaje mi się, że jeszcze jeden, maksymalnie dwa. 
Po drugie, "Listy" nadal piszę i będą miały na pewno dwadzieścia dwa rozdziały . 
Po trzecie, w przygotowaniu mam już kolejne opowiadanie, nie wiem, czy podzielę je na części, czy wstawię je w całości. Opublikuję je prawdopodobnie jako taki "bonus". Nie jestem tylko pewna kiedy. 
Po czwarte, dla osób, które polubiły Jenn i Syriusza z mojego fan fiction do HP, mam dobrą wiadomość. Na sylwestra planuję bonus związany z tym opowiadaniem.
Mam nadzieję, że poprawiałam Wam humor dzisiejszymi wiadomościami.
Pozdrawiam,
Tay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz